E.ONu jsme společně s jejich IT oddělením implementovali CRM systém pro evidenci a správu kogeneračních jednotek
(16.07.2020)
Společnosti E.ON Energie, našemu dlouholetému zákazníkovi, jsme společně s jejich IT oddělením implementovali CRM systém pro evidenci a správu kogeneračních jednotek. Ty kombinují výrobu elektrické energie a tepla. Jsou vhodné pro vytápění nebo ohřev vody ve větších objektech nebo pro systémy dálkového vytápění měst. E.ON už jich ve městech i v průmyslových podnicích instaloval na tři desítky.
„Cílem zavedení CRM Leonardo bylo vytvoření jednotného systému pro jednodušší evidenci a správu různých typů revizí a kontrol většího množství kogeneračních jednotek,“ vysvětluje Jan Vinzens, vedoucí oddělení Back Office & Testing společnosti E.ON. Do systému se zapisují data v aktuálním čase a je přístupný ze všech typů SMART zařízení. Systém také automaticky upozorňuje na blížící se události, jako jsou potřeby obnovení školení zaměstnanců, nutné revize zařízení a další požadavky spojené s jejich provozem.

Nenašli jste, co jste hledali?
kontaktujte nás...Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products