Společnosti SEKO system jsme úspěšně implementovali novou verzi systému CRM Leonardo 9
(19.01.2021)
Společnost SEKO system s.r.o., jenž se zabývá prodejem a servisem prezentační techniky v České republice, patří mezi naše stálé klienty již řadu let.
Vzhledem k současným rostoucím nárokům na on-line komunikaci a sdílení informací se společnost SEKO system rozhodla pro modernizaci verze systému CRM Leonardo, která umožňuje nadstandardní práci se zákazníky a to vše při zachování vysoké produktivity práce jak z kanceláře , tak z domova i terénu.
Společnost SEKO system primárně využívá moduly Zákazník pro jednotná data o B2B/B2C zákaznících na jednom místě, Aktivity pro evidenci aktivit u jednotlivých zákazníků jako jsou například schůzky, telefony nebo emaily, Cíle pro evidenci obchodních případů, Reporting, Evidence konkurence a Kalendář se synchronizací s MS Outlook 365.

Nenašli jste, co jste hledali?
kontaktujte nás...Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products